Március 24-től (péntek) telefonon kizárólag a +36 (94) 900 261 számon érhető el központunk!
Az új telefonközpontunk kialakításának elsődleges célja a Páciensek és a központunk dolgozói közti hatékony és gyors információáramlás elősegítése. Az új rendszer segítségével a beérkező hívásokat szervezett módon tudjuk kezelni, irányítani és elosztani a megfelelő személyek között.
A tárcsázást követően három opciót ajánlunk fel, amelyek közül egy telefonhívás során egy választható:
1. Orvosi vizsgálatra, terápiára, gyógytornára történő előjegyzés és információ
2. Lefoglalt előjegyzési időpont törlése hangüzenetben
3. Laborvizsgálattal kapcsolatos visszahívás kérése
Amennyiben az 1-es gombot választja, a telefon átkapcsol Kolléganőnkhöz. Ha a vonal éppen foglalt, visszahívjuk!
A 2-es opció kiválasztása esetében rövid hangüzenetben el tudja mondani, hogy milyen vizsgálatra és melyik időpontban van lefoglalt előjegyzése, mi pedig ezek alapján töröljük az időpontot.
A 3-as gomb megnyomásával visszahívás igényelhető a laborvizsgálatot végző kollégák részéről. A visszahívás 24 órán belül megtörténik.
Felhívjuk a figyelmet továbbá arra, hogy a beérkező telefonhívásokat minőségbiztosítási szempontból rögzítjük!
Köszönjük a megértést és az együttműködést!