2019 óta foglalkozom segítőként gyermekek és fiatalok mentális támogatásával és szociális kompetenciájuk fejlesztésével. Pszichológusi diplomámat a Károli Gáspár Református Egyetem Fejlődés- és Klinikai Gyermekpszichológia specializációján szereztem 2022-ben,melyet követően a gyermekvédelmi szakellátás különböző területein kezdtem el dolgozni. A gyermekek kísérése során fontosnak tartom az empátiára, elfogadásra és bizalomra épülő jelenlétet, amely mellett biztonságos térben élhetik meg érzelmeiket, járhatják körbe élethelyzetüket, és ami mellett szabadon, akár játékos (játékterápiás) eszközökön keresztül kereshetik saját megoldásaikat, erőforrásaikat, újrakapcsolódási lehetőségeiket. A folyamatokban fontosnak tartom a szülőket is kísérni és támogatni nevelési eszközeik és erőforrásaik bővítésében, nevelési attitűdjük megértésében és elfogadásában, szükségük szerinti formálásában. Törekszem kísérni őket a gyermekük által közölt viselkedéses, illetve fizikai tünetek mögötti érzelmi szükségletek megértésében, és az azokhoz való kapcsolódás megtámogatásában is.
Mindamellett, a szakellátás adta tapasztalataimnak hála pszichológusi hitvallásom traumatudatos szemlélettel gazdagodott, amelynek hála a gyermekek és fiatalok (akár deviáns tüneteket mutató) viselkedése mögött rejlő valós szükségletek és indokok is megérthetővé és megtarthatóvá válnak.
Munkám során elengedhetetlennek tartom a saját önismeret és szakmai önfejlesztés gyakorlását is. Ennek érdekében rendszeresen veszek részt továbbképzéseken és végzek egyéni és csoportos önismeretet is. Jelenleg ökopszichológiai szemléletű módszertanban képződöm az Ökopszichológiai Intézetnél, melynek hála hivatásom a rendszerszemlélet fontosságában és az élet adta természetes gyógyulási folyamatokban és eszközeink organikus/természetes meglétében erősödött meg.

